ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 90 к.с. Euro 5+

Низька витрата палива і викиди, відмінна керованість і знижені вібрації

Робочий об’єм: 1,248 см3

Потужність: 75 к.с.

Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

  • MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
  • Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння
  • Має сажовий фільтр DPF
  • На замовлення доступний пристрій Start&Stop

Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км з пристроєм Start&Stop
Викиди CO2: 136 г/км – 129 г/км з пристроєм Start&Stop
Екологічний клас: Euro 5+ з фільтром DPF

Інформація про Doblo Combi

Дізнайтесь більше про Doblo Combi, а також заплануйте свій візит на тест-драйв та сервіс заздалегідь.

Інструкції та сервіс

Запис на ТО та сервіс, технічні дані, інструкція з використання та перелік додаткового обладнання.

Записатися на сервіс

Прайси та інше

Дозвольте нам допомогти Вам у отриманні найвигіднішої пропозиції на Doblo Combi.

Crew Cab

Індивідуальний розрахунок

ДВИГУН 1.3 MULTIJET II 75 к.с. Euro 5+

Ідеальний для міських маршрутів

Робочий об’єм: 1,248 см3

Потужність: 90 к.с.

Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

  • MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
  • Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння.
  • Оснащений сажовим фільтром.
  • На замовлення доступні пристрій Start&Stop з технологією ECOPack

Макс. швидкість: 158 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км з системою S&S – 4,5 л/100 км з системою S&S і технологією ECOPack
викиди CO2: 136 г/км – 129 г/км з системою S&S – 118 г/км з системою S&S і технологією ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

ДВИГУН 1.6 MULTIJET II 90 HP MTA Euro 5

Відмінна продуктивність, економічність і особливо підходить для зниження стресу в умовах міського руху

Робочий об’єм: 1,598 см3

Потужність: 105 к.с.

Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв

  • MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
  • З сажовим фільтром DPF
  • Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack

Макс. швидкість: 164 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,5 л/100 км – 5,2 л/100 км з системою S&S – 4,8 л/100 км з системою S&S+ECOPack
викиди CO2: 145 г/км – 138 г/км з системою S&S – 126 г/км з системою S&S+ECOPack
Екологічна норма: Euro 5+

ДВИГУН 1.4 16V T-JET 120 к.с. Euro 6

Робочий об’єм: 1,368 см3

Потужність: 90 к.с.

Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

  • Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)

Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,2 л/100 км
Викиди CO2: 169 г/км
Екологічна норма: Euro 6

ДВИГУН 2.0 MULTIJET II 135 к.с. Euro 5+

Поєднує в собі оптимальну продуктивність зі скороченням рівня викидів

Робочий об’єм: 1,956 см3;

Потужність: 135 к.с.

Макс. крутний момент: 320Нм при 1500 об/хв;

  • 4 клапани на циліндр і збільшений діаметр.
  • Нова фіксована геометрія турбонагнітача, який може витримувати вищі теплові і механічні навантаження.
  • Euro 5 з сажовим фільтром DPF.

Макс. швидкість: 179 км/год
Споживання палива за NEDC: 5,9 л/100 км
Викиди CO2: 156 г/км
Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF

ДВИГУН 1.4 16V 95 к.с. Euro 6

Ідеальне рішення для використання у місті

Робочий об’єм: 1,368 см3

Потужність: 90 к.с.

Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

  • Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)
  • Важить всього 100 кг через нижчу суху масу і має обмежене споживання палива
  • Інтервали між техобслуговуванням 30000 км

Макс. швидкість: 161 км/год
Споживання палива за NEDC: 7,4 л/100 км – 7,2 л/100 км з системою S&S
Викиди CO2: 172 г/км – 166 г/км з системою S&S
Екологічна норма: Euro 6

ДВИГУН 1.4 T-JET 16V Natural Power Euro 6

Міцність, надійність, низька витрата палива і повага до навколишнього середовища

Робочий об’єм: 1,368 см3

Потужність: 120 к.с.

Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв

  • Цей новий двопаливний (бензин/метан) двигун належить до нової сім’ї двигунів T-jet на бензині і метані з турбонагнітачем

Макс. швидкість: 172 км/год

Споживання палива за NEDC: 4,9 кг/100 км (живлення на метані)
Викиди CO2: 134 г/км (живлення на метані)
Доступний тільки з ухваленням типу М1.
Споживання відноситься до Combi в версії з короткою колісною базою.


NATURAL POWER

Для версій з короткою колісною базою з ухваленням типу М1 доступна версія на метані.

Двигун 1.4 T-Jet 120 к.с. Natural Power – метан/бензин – гарантує:

  • значно знижені витрату палива і експлуатаційні витрати;
  • відмінний запас ходу (до 750 км у версії з 5 баками, доступній на замовлення, з яких 450 км з живленням на метані);
  • оптимальну керованість автомобіля завдяки інноваційній системи Multipoint упорскування метану;
  • відмінне прискорення навіть при повному завантаженні завдяки the високому максимальному крутному моменту (206 Нм при 2000 об/хв);
  • велику місткість для завантаження, оскільки балони з метаном розташовані під платформою.

ECOJET

Інноваційні двигуни 1.3 MultiJet II 90 к.с. EURO 5+ і 1.6 MultiJet 100 і 105 к.с. на замовлення можуть бути оснащені технологією Ecopack, ексклюзивним рішенням для подальшого скорочення витрати палива, без шкоди для продуктивності, завдяки:

  • Інтелектуальному управлінню генератором
  • Масляному насосу зі змінним робочим об’ємом
  • Аеродинамічному наповненню
  • Маслу з низьким коефіцієнтом тертя
  • Шинам з низьким опором коченню
  • Системі Start & Stop

Все це дозволяє досягнути споживання палива:

  • на 8% менше на двигуні 1.3 MJet II (4,5 л/100 км і 118 г/км CO2)
  • на 9% менше на двигуні 1.6 MJet II (4,8 л/100 км і 126 г/км CO2)

Споживання розраховане в змішаному циклі на версіяїх з короткою колісною базою.

НАЙКРАЩА КЕРОВАНІСТЬ У СВОЇЙ КАТЕГОРІЇ

Відчуйте комфорт і керованість пасажирського автомобіля на комерційному транспортному засобі, навіть з повним навантаженням.

    Легкий і точний рульовий механізм
  • Відмінна курсова стійкість
  • Двохважільна підвіска

ДВОХВАЖІЛЬНА ЗАДНЯ ПІДВІСКА

Оптимальний комфорт і потужність

Новий Doblò Combi має двохважільну задню підвіску з незалежними колесами, що забезпечує:

  • збільшений комфорт при водінні;
  • більшу стійкість;
  • максимальну безпеку незалежно від вантажу.

Завдяки регулювання її компонентів, підвіска спеціально налаштовується відповідно до завдань транспортного засобу.

Система Start & Stop

Зниження споживання навіть в міському циклі

Пристрій, який автоматично відключає двигун кожного разу, коли автомобіль зупиняється в пробці, коли коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.

Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту машини залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники лобового скла).

Експлуатаційні витрати

Найкраще інвестування для вашого бізнесу

Двигуни розроблені для забезпечення найнижчих експлуатаційних витрат у своїй категорії.

Заплановані інтервали техобслуговування для двигунів MultiJet II Euro 5 – 35000 км.

Робочий об’єм: 1,598 cm3

Потужність: 90 HP

Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв

  • MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером
  • Виходить з 5-ступінчастою роботизованою коробкою передач Comfort-Mastic.
  • Відповідає стандартам Euro 5 і виходить з фільтром DPF і технологією Start&Stop.
  • Макс. швидкість: 158 км/год
  • Споживання палива за NEDC: 4,9 л/100 км
  • Викиди CO2: 133 г/км

Інформація про Doblo Combi

Дізнайтесь більше про Doblo Combi, а також заплануйте свій візит на тест-драйв та сервіс заздалегідь.

Інструкції та сервіс

Запис на ТО та сервіс, технічні дані, інструкція з використання та перелік додаткового обладнання.

Записатися на сервіс

Прайси та інше

Дозвольте нам допомогти Вам у отриманні найвигіднішої пропозиції на Doblo Combi.

Crew Cab

Індивідуальний розрахунок

Слідкуйте за нашим Instagram