Гарантія

на Fiat, Alfa Romeo

Компанія «Авторіна»

Офіційний сервіс FIAT і ALFA ROMEO в Харківській області

Наша адреса: м. Харків, вул. В. Панасівська, 29

Гарантійне обслуговування автомобілів проводиться в період гарантії, яка встановлюється заводом-виробником (обчислення починається з дати продажу автомобіля, яка вказується в технічному паспорті або договорі купівлі-продажу). Гарантія забезбечує відповідність техніко-економічних характеристик автомобіля пропонованим вимогам. Гарантійний ремонт виконується безкоштовно для власника автомобіля й лише дилерським підприємством на підставі технічних рекомендацій і вимог виробника, методом заміни або ремонту несправних деталей.

Умови гарантії

Умови гарантії є документами, які повинні бути підписані покупцем на момент передачі йому автомобіля. Підписом покупець підтверджує факт ознайомлення і згоди із запропонованими умовами гарантії.

Виробник гарантує відсутніх виробничих дефектів автомобілів протягом періоду гарантії. Гарантійні обов'язки полягають в усуненні виявлених технічних відмов, експлуатаційних недоліків, стовідсотково визнаних у якості дефектів виробництва. Гарантійні обов'язки мають на увазі ремонт або заміну деталей, визнаних несправними силами дилера, безкоштовно для покупця.

На автомобілі поширюється гарантія якості, яка обмежується періодом в 36 місяців або 100.000 км пробігу з дати його продажу.

Гарантійні обов'язки

Усі вимоги власника автомобіля (в разі перепродажу покупцем іншій особі) розглядаються після пред'явлення наступних документів: оригіналу сервісної книжки на автомобіль, копії свідоцтва про реєстрацію автомобільного засобу, копії паспорта або юридичні реквізити покупця, копію свідоцтва платника податків (якщо власник автомобіля є юридичною особою).

Датою звернення власника автомобіля з вимогою про гарантійний ремонт, є дата передачі дилерському підприємству оформленої потрібним чином заяви з додатком вищевказаних документів.

При виявленні незначних недоліків, власник автомобіля має право вимагати від дилера їх усунення. Якщо при виявленні незначних недоліків подальша експлуатація автомобіля неможлива, то власник автомобіля повинен звернутися до дилерського підприємства і повідомити про виявлення незначних недоліків.

Гарантія виробника на деталі, змінені в гарантійний період, припиняється разом із закінченням періоду офіційної гарантії на автомобіль.

Гарантійні обов'язки не поширюються на наступне:

  • ремені приводу допоміжних агрегатів та ремінь механізму газорозподілу двигуна;
  • усі деталі подвіски автомобіля (крім амортизаторів, їх опор та шарових шарнірів) - такі як важелі, сайлентблоки тощо;
  • свічки запалювання та розжарювання;
  • плавкі запобіжники, лампи розжарювання, ксеоновы лампи та світлодіоди;
  • гальмівні диски та барабани, фрикційні матеріали (диски зчеплення, гальмівні колодки й накладки);
  • гумові ущільнення, щітки склоочисника;
  • болти, гайки, зливні й заправні різьбові пробки, ущільнювальні кільця;
  • шини й колісні диски.

Гарантія на лакофарбове покриття

Гарантія на лакофарбове покриття діє впродовж 36 місяців із дня продажу автомобіля.

Гарантія від наскрізної корозії кузова діє впродовж 96 місяців із дня продажу автомобіля за його антикорозійним захистом на станціях технічного обслуговування уповноваженого дилерського підприємства.

Захист від корозії

При виявленні в гарантійний період експлуатації автомобіля випадків корозії із виникненням наскрізних отворів в листових металевих панелях, їх усунення проводиться за рахунок гарантійних обов'язків виробника при дотриманні умов експлуатації автомобіля.

Для зменшення корозії деталей автомобіля і, в першу чергу, кузова необхідно підтримувати їх чистоту, здійснювати своєчасний догляд за лакофарбовим покриттям і його відновлення, виробляти протикорозійну обробку прихованих порожнин кузова та інших схильних до корозії деталей.
Гарантійні зобов'язання на лакофарбове покриття або наскрізну корозію не поширюються якщо автомобіль обслуговує не дилерських підприємств.

Слідкуйте за нашим Instagram