Сім'я Tipo

Сім'я Tipo

3 марта 2016 г., четверг

З моменту своєї світової прем'єри на автосалоні в Стамбулі в травні 2015 року та його презентації міжнародній пресі в листопаді минулого року Fiat Tipo отримав престижну нагороду в номінації «Best Buy Car 2016» на конкурсі Autobest, яку присуджує журі, що складається з 26 журналістів з найавторитетніших європейських автомобільних журналів.

Ця нагорода підтверджує видатні особливості дизайну, якості, комфорту і універсальності цієї моделі та її винятковість з точки зору співвідношення ціни і якості, ключового підходу в стратегії функціональної сімї Fiat, яку підсумовує гасло "потрібно трохи, щоб мати багато".

Дебют двох нових моделей на автосалоні в Женеві завершує склад лінійки Tipo, яка представляє собою повернення компанії Fiat в сегмент компактних автомобілів з простою і повною пропозицією, націленою на центральну нішу ринку – це 5-дверна версія Tipo і версія Tipo Station Wagon.

На стенді буде представлений 4-дверний седан з металевим лакофарбовим покриттям Maestro Grey в комплектації Lounge, оснащений турбодизельним двигуном 1.6 MultiJet II Euro 6 120 к.с. Модель вже демонструє комерційний успіх, маючи близько 20 000 замовлень протягом перших двох місяців з моменту її запуску на ринку.

Лінійку Tipo завершує 5-дверная версія і версія універсал, які також показані в комплектації Lounge. 5-дверний Fiat Tipo буде представлений в двох варіантах: 1.6 MultiJet II Euro 6 120 к.с. з металевим червоним покриттям Amore Red і 1.6 MultiJet II 120 к.с. з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням для моделі в металевому чорному кольорі Cinema Black. Версія універсал буде показана в двох кольорах: синій металевий Mediterraneo Blue і сірий Colosseo Grey з сучасним дизельним двигуном 1.6 MultiJet II з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і бензиновим двигуном 1,4 T-Jet, обидва Euro 6 потужністю 120 к.с.

Три стилі поділяють ті ж цінності, але кожен з них має унікальні особливості, такі ж різноманітні, як і їх відповідні цільові аудиторії – сім'ї, подружні пари та молоді люди.

Сім'я Tipo була розроблена за гаслом "вміння без надмірностей" і поєднує в собі історичні підходи бренду Fiat щодо функціональності, простоти і індивідуальності в надзвичайному співвідношенні ціни до якості.
У плані індивідуальності динамічний стиль і сильний характер притаманний усім версіям Fiat Tipo. Зручність вибору для клієнтів проявляється в лінійці двигунів і рівнях комплектації, які націлені на серця покупців.
Функціональність була відмінною рисою Fiat протягом більше 80 років і невід'ємною характеристикою дуже успішних моделей. У даному випадку, ретельно розроблені внутрішні відсіки пропонують неперевершену впорядкованість і вантажомісткість для цієї категорії, а також велику гнучкість використання, особливо для версії універсал.

З точки зору розміру, 5-дверна модель має 4,37 м в довжину, 1,79 м в ширину і 1,50 м у висоту, в той час як кузов універсал додає додаткові 20 см і досягає 4,57 м з висотою 1,51 м, завдяки стандартній посадці поздовжніх релінгів на даху. Ширина залишається незмінною.
Вантажомісткість під полицею є вищою в своєму класі: 440 літрів для 5-дверної моделі і 550 літрів для універсала, який також отримав інноваційні рішення для більшої гнучкості використання.

Новий автомобіль має надійні схеми підвісок, щоб забезпечити високоточне водіння, блискуче зчеплення з дорогою і видатний комфорт – на передній осі McPherson з незалежними колесами, на задній – взаємозв'язані колеса з торсіонною балкою. Дві схеми були оптимизовані для зниження ваги і тим самим сприяння підвищенню ефективності використання палива автомобіля.

В регіоні EMEA, лінійка слідує простій і ефективній логіці: три стилі кузова, три рівні комплектації, три двигуни з трьома різними варіантами палива і три типи коробки передач. А саме, седан, 5-дверне рішення і універсал будуть доступні у версіях Pop, Easy і Lounge. Лінійка двигунів Euro 6 пропонує рішення з дизельним паливом, бензином і на двох видах палива (бензин / ЗНГ). Коробка передач може бути механічною, автоматичною з подвійним зчепленням і автоматичною з гідротрансформатором.

В істинному стилі Fiat нові доповнення до сімейства Tipo насичені великою кількістю розумних рішень, які роблять життя на борту кращим для всіх. Це підтверджує базове оснащення і дебют інноваційної системи UconnectTM 7" HD LIVE з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм з високою роздільною здатністю і ємнісним екраном, який дозволяє перегортати і зумувати, як на планшеті.

Система останнього покоління включає в себе голосовий інтерфейс Bluetooth, потокове аудіо, зчитувач SMS і розпізнавання голосу, Aux і USB порти з інтеграцією IPod, елементи управління на кермі і, за запитом, камеру заднього виду для паркування і нову систему навігації TomTom 3D.

Клієнт завжди буде на зв'язку через режими UconnectTM LIVE, доступні на сенсорному екрані радіоприймача.

Користувачі, які завантажили безкоштовний додаток UconnectTM LIVE з Apple App Store або Google Play на свій смартфон, в повній мірі зможуть користуватися перевагами UconnectTM LIVE, в тому числі і потоковою музикою з Deezer і TuneIn, отримувати новини від Reuters, навігацію сполучену з TomTom LIVE, а також можливість залишатися на зв'язку з друзями через Facebook Check-in та Twitter. Крім економії, користувачі зможуть стежити за екологічною ефективністю свого автомобіля і графіком планового технічного обслуговування, де б вони не знаходились, за допомогою eco:Drive і my:Car.

CarPlay і Android AutoTM будуть доступні на UconnectTM 7'' HD LIVE протягом найближчих декількох місяців.
Apple CarPlay дозволяє водієві використовувати свій iPhone в автомобілі в найбільш інтуїтивний і зрозумілий засіб. Apple CarPlay прекрасно інтегрує iPhone з дисплеєм і елементами керування автомобілем. Тепер користувачі зможуть здійснювати дзвінки, мати доступ до своєї музики, відправляти і отримувати повідомлення, мати вказівки щодо умов руху і багато іншого, не відволікаючись від стеження за дорогою.

Android Auto надасть водієві корисну інформацію, представлену на простих зображеннях, які з'являються тільки тоді, коли це необхідно. Ця функція дає доступ до: Google Maps з голосовими підказками навігаційної системи, інформації про дорожній рух в режимі реального часу, контролю за смугою руху; Google Play Music і багатьох інших музичних сервісів; можливість здійснювати і приймати дзвінки і відправляти повідомлення в той час, як ви тримаєте ваші руки на кермі, а ваші очі на дорозі.
Android Auto і Google Play Music є зареєстрованими торговими марками компанії Google Inc..

Розроблені для вирішення викликів майбутнього, нові версії Fiat Tipo: 5-дверна і універсал, були спроектовані в Італії стильовим центром Fiat Style Centre, розроблені в Туреччині разом з Tofaş R&D, одним з найбільших науково-дослідних центрів FCA, і вироблені на заводі Tofaş в Бурсі – одному з кращих автомобільних заводів в світі, який отримав золоту медаль World Class Manufacturing.

Зручності на борту і вантажомісткість

Як і модель седан, 5-дверна версія Fiat Tipo і універсал привітні, практичні і ідеально підходять для комфортної подорожі. Розробники реалізували найсучасніші ергономічні критерії для визначення параметрів, які вимірюють здатність автомобіля реагувати на потреби в благополуччі і комфорті на борту. Остаточним результатом є відмінна базова ергономічність: зручність знаходження на борту, положення при водінні, планування простору, доступність і оглядовість.

В 5-дверному Tipo і Tipo Station Wagon легко розмістяться п'ять пасажирів – навіть високі люди ростом до 1,85 м можуть подорожувати в комфорті попереду або в задньому ряду. Секрет цієї просторої конструкції, зокрема, на 5-дверній моделі, є регулярна форма задньої частини, що дає пасажирам додаткові сантиметри внутрішньої висоти кузова. Простір для ніг є також вищим в своєму класі – 1,07 м між краєм переднього сидіння і п'ятою пасажира і 934 мм для задніх сидінь (останнє значення характерно для автомобілів більш високих сегментів). Не в останню чергу, заднє центральне сидіння було розроблене як повнорозмірне сидіння, пропонуючи досить місця для ніг, щоб зробити будь-яку поїздку приємною, навіть для дорослих пасажирів.

Вантажомісткість також найкраща в своєму класі: 440 літрів для 5-дверної версії і 550 літрів для універсала. У останнього є кілька рішень, які ще більше підвищують комфорт і зручність використання. По-перше, навантажувальна висота низька і немає сходинок, що полегшує навантаження навіть громіздких упаковок. Можна міняти положення вантажної платформи: її можна опустити, щоб максимально збільшити місткість і зафіксувати під кутом 40°, щоб вантаж займав нижній простір. По боках багажного відділення є дві бічні перебірки для укладання невеликих предметів, які можна видаляти для подальшого збільшення ширини багажного відсіку. Роликову шторку, яка покриває вантаж можна видалити однією рукою і прибрати вниз. Дві лампи, два гачки для мішків і чотири гачки для кріплення вантажу, розташовані на підлозі, забезпечують додаткову зручність. Нарешті, в разі якщо 550 літрів буде недостатньо, заднє сидіння зі складаною спинкою 60/40 можна скласти і отримати плоску вантажну поверхню 1,80 м завдовжки.

Всі моделі сімейства Tipo мають численні відсіки різноманітних форм з загальною місткістю не менше 12 літрів, щоб задовольнити всі потреби. Легко доступні для водія і пасажирів, ці відсіки ідеально підходять для зберігання особистих речей, смартфонів, ігрових приставок, пляшок, монет і багато іншого. Крім того, навпроти важеля перемикання передач є медіа-центр для підключення власних пристроїв.

Максимальний комфорт забезпечується також чудовою ергономікою водіння і новою приладовою панеллю, яка забезпечує відмінну видимість. Зокрема, однією з сильних сторін Fiat Tipo є положення водія.
Кут нахилу керма дає водієві почуття безпеки і контролю, також як ідеальне розташування елементів управління (система клімат-контролю, радіоприймач і панель управління), які можна легко дістати, не відводячи погляд від дороги. Для пасажирів також створений найвищий ступень комфорту, що демонструє задній ряд сидінь, який має відповідну форму і щільну підбивку, щоб з комфортом розмістити трьох дорослих.

Двигуни і коробки передач

Версії Fiat Tipo, 5-дверна і універсал, пропонують оновлену лінійку двигунів (всі Euro 6 для європейського ринку) з трьома різними об'ємами двигуна і трьома варіантами живлення. Це турбодизельні двигуни 1.3 Multijet 95 к.с. і 1,6 MultiJet 120 к.с., які також доступні у еко-версії; бензинові двигуни 1.4 16v Fire 95 к.с., 1,4 T-Jet 120 к.с. і 1.6 E-torQ 110 к.с. Завершує лінійку двигун на подвійному паливі (бензин і ЗНГ) 1.4 T-Jet 120 к.с..
Є також три типи коробки передач: механічна з п'ятьма швидкостями для 1.3 Multijet і шістьма для інших двигунів, автоматична з гідротрансформатором для бензинового двигуна 1,6 і автоматична коробка з подвійним зчепленням для 1,6 MultiJet потужністю 120 к.с..

1.4 16v Fire 95 HP

Міцний і надійний, 1.4 16v Fire – це бензиновий двигун в базовій комплектації сімейства Tipo. Цей двигун забезпечує 95 к.с. при 6000 оборотах на хвилину і досягає максимального крутного моменту 127 Нм при 4 500 оборотах на хвилину. Двигун в поєднанні з шестиступінчастою механічною коробкою передач є рядним 4-циліндровим з верхнім подвійним розподільним валом з клапанами прямої дії.
Маючи оптимізовану гідродинамічну вхідну систему, він характеризується особливо високим ККД у всьому робочому діапазоні, що виражається у блискучій продуктивності і в той же час економічності в його роботі.

1.4 T-Jet 120 HP

Видатний 1.4 T-Jet 120 к.с. характеризується надійністю, компактними розмірами і відмінним компромісом між енергійним водінням і експлуатаційними витратами. Конкретне вираження концепції «downsizing», 1,4-літровий двигун включає в себе перевірені технологічні рішення, такі як турбокомпресор, що забезпечує хорошу продуктивність і обмежене споживання палива без шкоди для задоволення від водіння.

Більш детально, 1,4-літровий турбобензиновий двигун розвиває 120 к.с. (88 кВт) максимальної потужності, яка досягається при 5000 оборотах на хвилину і має максимальний крутний момент 215 Нм при 2500 оборотах на хвилину. Це забезпечує високу гнучкість водіння, скорочене використання шестиступінчастої механічної коробки передач і великий відгук. Цьому сприяє низька інерція турбокомпресора, що дає можливість отримати максимальну продуктивність при кожному натисканні газу, без дратівного запізнювання, типового для цього типу двигуна.

Той же двигун доступний в версії на подвійному паливі (ЗНГ / бензин). Використання новітніх технологій дозволило нам відповідати суворим стандартам Euro 6, збільшити доступний діапазон роботи і забезпечити продуктивність, дуже схожу на бензинову версію з більш низькими експлуатаційними витратами за рахунок використання більш дешевого палива, ніж бензин і дизельне паливо.

На відміну від трансформації на вторинному ринку, 120-сильний двигун 1.4 LPG Turbo розроблений для інтеграції з системою на ЗНГ з використанням спеціальних матеріалів і компонентів і застосовуванням спеціальної технології. Зокрема, сідла клапанів і впускні і випускні клапани були перероблені, щоб зменшити знос і досягти тієї ж довговічності і продуктивності, як у бензинової версії. Очевидно, що для досягнення оптимальної якості і надійності система ЗНГ налаштовується на заводі-виробнику, тому кожна машина сертифікована, протестована і має гарантію Fiat.

1.6 E-torQ110 HP

Для тих, хто шукає автомобіль, який пропонує максимальний комфорт, кращим вибором є версія з бензиновим двигуном 1.6 E-torQ потужністю 110 к.с. і крутним моментом 152 Нм, в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з гідротрансформатором.
Даний силовий агрегат відрізняється своєю легкою структурою, завдяки застосуванню ексклюзивних компонентів і поршнів з графітовим покриттям, які оптимізовані для зменшення тертя і ваги. Крім того, шатуни з кованої сталі і алюмінієвий масляний піддон картера сприяють додатковому зниженню ваги.

1.6 MultiJet II 120 HP and 1.3 MultiJet 95 HP

Всі моделі мають 1,6-літровий турбодизельний двигун з технологією MultiJet другого покоління, гарантуючи приємне водіння, велику автономію і низькі експлуатаційні витрати.
1.6 MultiJet II розвиває потужність 120 к.с. при 3750 оборотах на хвилину і може поєднуватися з механічною шестиступінчастою коробкою передач або шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням, яка забезпечує постійні крутний момент і тягу. Крім того, за допомогою турбонагнітача із змінною геометрією, двигун забезпечує високий крутний момент на низьких оборотах (320 Нм при 1750 оборотах на хвилину), пропонуючи максимальну еластичність їзди. Ці чудові результати досягаються з повагою до навколишнього середовища - двигун відповідає вимогам Euro 6 і є дуже ефективним з точки зору палива і викидів: в комбінованому тестовому циклі Tipo 1.6 MultiJet II 120 к.с. показав 3,7 л/100 км витрати палива і 98 г/км викидів CO2.

Двигун 1.3 MultiJet II 95 к.с. гарантує високу продуктивність і дуже низькі експлуатаційні витрати. Гордість і радість інженерної думки FCA, двигун забезпечує більшу автономію без шкоди для комфорту і задоволення від водіння. Він оснащений механічною п'ятиступінчастою коробкою передач і розвиває потужність 95 к.с. при 3750 оборотах на хвилину, в той час як турбонагнітач із змінною геометрією забезпечує високий крутний момент на низьких оборотах і максимальний крутний момент 200 Нм при 1500 оборотах на хвилину.

Секретом обох двигунів є система уприскування третього покоління Common Rail MultiJet II, високотехнологічне рішення для контролю уприскування високого тиску, незалежно від швидкості двигуна і кількості палива, яке впорскується. На практиці, двигун приймає невелику кількість палива (попередні уприскування) для оптимізації рівня шуму і викидів, а при основному уприскуванні, він управляє кількістю упорскуваного палива, необхідного для забезпечення продуктивності, яка потрібна водієві, і забезпечує особливо плавну роботу двигуна у всіх ситуаціях.


Мировая премьера на #GVA Motor s...Выгодный шиномонтаж



Подпишитесь на новости

Оставьте свой email, чтобы первыми получать все новости от компании.

Расскажите друзьям